БСП-Павликени издигна номинацията на кмета инж. Емануил Манолов за втори мандат

 Градската организация на БСП в Павликени издигна инж

 
Градската организация на БСП в Павликени издигна инж. Емануил Манолов за втори мандат като кмет на Община Павликени. Заседанието на пленума се проведе на 27 април и включваше запознаване на членовете с решенията на Националния съвет, свързани с местните избори, промените в устава на БСП и механизма за вътрешнопартийно оценяване на дейността на кметовете. Пред актива градоначалникът направи пълен отчет за напредъка в изпълнението на управленската му програма по отношение на инфраструктурата и социалното дело.
 
„В този мандат Община Павликени е управлявана от принципите на експертността“, заяви  инж. Манолов и подчерта, че за разлика от много негови колеги в страната, не е направил политическа чистка в администрацията след встъпването му в длъжност. „В управлението на общината има морал“, допълни инж.Манолов.
 
Той описа подробно всички инфраструктурни проекти, които се изпълняват в Павликени. Похвали се чуха в залата за обновения градски стадион, новите междуселищни пътища, изграждащата се градска пречиствателна станция и новооткритите социални заведения за деца.
 
С призив към присъстващите се обърна и бившият депутат от региона Милка Христова. Тя обобщи в писмото си успехите на Павликени, категорично обори спекулациите, че има амбиции към кметския пост и обяви „пълната си подкрепа за компетентността и работливостта на инж. Емануил Манолов“.
 
Положителната си оценка за напредъка в Павликени сподели и народният представител от БСП ЛЯВА БЪЛГАРИЯ Мариана Бояджиева .„Аз съм горда с постигнатото от екипа на Павликени. Като гледаме днес създаденото, се убеждаваме, че когато хората се трудят, имат амбицията да създават и имат подкрепата на съгражданите си, добрите неща се случват“, заяви Бояджиева. Тя подчерта, че инж. Манолов се вписва в разписаните от партията критерии за изборност със своите делови и професионални качества, усърдието, трудолюбието и уменията да решава проблемите на общината.